Variation i arbete men med samma intensitet och glädje!

Idag har vi varit på andjakt och apporterat på stora vatten:) Odins ögon lyser när han känner doft av hav och fååågel!
Odinsonen Baccus gjorde debut med stor glädje och iver.Matte tror att det kan bli något av lillfisen också ;)
Tack för härliga kraftfulla och känslosamma bilder,Annelie Karlsson <3
Underbara Odin!!!
 Far & son. Det sitter i generna !
Full fart ner i vattnet!
Jag kan jag vill jag törs!
Mycket fint sök och markerings arbete av Baccus 2 år <3 Jag är såå glad för denna lilla kille :)
 
 
 
 
 
 
 
Lone Blynov
2014-10-03 @ 10:26:18
URL: http://www.yachthunden.dk

Kære AnneCharlotte - jeg er sikker på at du har den rette til at tage over efter dejlige og dygtige Odin, når den tid kommer :)
Skønne billeder og skønne hunde.

Knus fra Lone




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0